Komponenty i akcesoria
Czołownice & zespoły kołowe
Zalety w skrócie:
- wyjątkowa dokładność wymiarów i położenia osi
- łagodny start
- łagodne przełączanie między prędkościami
- łagodne hamowanie
- bezobsługowe napędy
- koła z obrzeżami
- spoiny płyt połączeniowych badane metodą ultradźwiękową
- duża sztywność przekroju poprzecznego
- złącze elektryczne ze zintegrowanym prostownikiem hamulca
- zaawansowana technologia
Poproś o ofertę!
CZOŁOWNICE & ZESPOŁY KOŁOWE
Konstrukcja stalowa zaprojektowana wg DIN 15018. Obróbka mechaniczna w jednej ustalonej pozycji, gwarantująca wysoką dokładność wykonania.
Mocowanie do dźwigara połączeniem wstępnie sprężonym (śruby HV). Koła wyposażone w łożyska walcowe nie wymagające smarowania w całym okresie eksploatacji. Silnik z łagodnym startem i hamowaniem. Zintegrowane zasilanie prądem stałym elektromechanicznych hamulców tarczowych, projektowanych na długie okresy eksploatacji. Napędy nie wymagające konserwacji. Konstrukcja stalowa pokryta jednowarstwową powłoką malarską w kolorze RAL 1007 żółty, a silniki - RAL 5017 (niebieski).
Zakres dostawy:
Konstrukcja stalowa z wbudowanym napędem, płytami czołowymi ze zderzakami, płytą połączeniową dźwigara z kompletem śrub HV, złącze elektryczne ze zintegrowanym prostownikiem hamulca.